Ga naar inhoud

Outlook expres


rob

Aanbevolen berichten

Hello

Sinds een paar dagen kan ik geen web links meer openen die ik in een mail gekregen heb ( in outlook express )

Ik klik op die link maar ik moet een 10min.wachten :confused:voordat de site verschijnt ..vroeger ging die link direct open !!

Iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn ?

Ik heb dat probleem niet bij mijn on line hotmail

Groetjes

Fred.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je onlangs nieuwe programma's geinstalleerd toevallig

programma's zoals anti-virus kunnen dit enigsinds vertragen maar 10 minuten lijkt wel erg lang :-)

Ik heb onlangs de software van het chat program PalTalk gedownoad .

Zou dat de reden kunnen zijn ??

En zou het helpen als ik outlook express verwijder en terug instaleer ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk het niet,

misschien vertraagd spyware uw pc wat.

Dit kan misschien wel helpen:

Ik raad je aan even TuneUp Utilities te installeren, en pc wat op te schonen,

hier vind je de versie die je nodig hebt

http://www.pc-helpforum.be/downloads.php?do=file&id=92

installeer deze even en voer dan '1-click maintenance' uit. (staat op bureaublad na installatie normaal. of openen via 'start' - alle programma's - TuneUp Utilities 2007 - Utilities - 1-click mainenance. Het programma zal automatisch uw pc scannen en achteraf, na scannen kunt u kiezen 'correct problems'

en daarna TuneUp RegistryCleaner (openen via 'start' - alle programma's - TuneUp Utilities 2007 - Utilities - TuneUp RegistryCleaner.

U opent dit en u kan kiezen tussen 'Complete scan (recommended) en 'choose tests' - kies hier Complete scan' en klik op next, nu scant hij terug, wanneer hij klaar is klik je op 'show errors' en kies je 'start cleaning'. Mogelijks na het herstellen kan hij aangeven dat je nogmaals moet scannen om resterende problemen of te lossen. Doe dit totdat je op 'Finish' kan klikken

Laat even horen wat het resultaat is.

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.