Ga naar inhoud

Hoe reclame vaandel maken in Frontpage 2003


opel94

Aanbevolen berichten

Nee dat kun je niet op je pc zien.

Dat is allemaal PHP code en die code is allemaal server-side scripting. Dus een server voert dat uit.

Je moet dan alle bestanden gewoon uploaden. Een database aanmaken. En je forum helemaal configureren. Dit schermpje krijg je gewoon te zien wanneer je naar je forum gaat voor de eerste keer.

Als je denkt dat je iets fout doet, wil ik het ook voor je doen. Dan kan ik hem zo klaar zetten dat je hem alleen nog moet instellen. Dus welke hoofdtitels, subcategorieën en op welke volgorde enz.

Gr,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee dat kun je niet op je pc zien.

Dat is allemaal PHP code en die code is allemaal server-side scripting. Dus een server voert dat uit.

Je moet dan alle bestanden gewoon uploaden. Een database aanmaken. En je forum helemaal configureren. Dit schermpje krijg je gewoon te zien wanneer je naar je forum gaat voor de eerste keer.

Als je denkt dat je iets fout doet, wil ik het ook voor je doen. Dan kan ik hem zo klaar zetten dat je hem alleen nog moet instellen. Dus welke hoofdtitels, subcategorieën en op welke volgorde enz.

Gr,

leroy

Ok ik laat je het in ieder geval dan op tijd weten, als ik er wil aan starten.

De vraag is moet ik nog ergens dan op letten ivm opslag ruimte.

of valt dat nog mee want ik zie nu op mijn gewoon forum dat ik volgende in gebruik heb.

Forum statistiekenStatistiekenWaardeStatistiekenWaardeAantal berichten: 10103Berichten per dag: 15.48Aantal onderwerpen: 491Onderwerpen per dag: 0.75Aantal gebruikers: 84Gebruikers per dag: 0.13Aantal bijlagen: 6Bijlagen per dag: 0.01Forum gestart: za dec 22, 2007 19:39Grootte avatarmap: 5.41 KiBDatabasegrootte: 15.65 MiBGrootte van geplaatste bijlagen: 1.09 MiBDatabaseserver: MySQL 5.0.76-logGZip compressie: AanForum versie: 3.0.5Berichtloze bijlagen: 0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je gewoon een hostpakket hebt bij een hoster en niet bij yoomla ofzo hoef je hier geen rekening mee te houden.

mag ik vragen waar je domein gehost staat? En een linkje hier naartoe?

Bij Domeinregistratie €9,- per jaar, registreer je domein nu snel en makkelijk! Mijndomein.nl weet ik dat je tegenwoordig geloof ik 2 GB opslagruimte krijgt. Zoals je forumdatabase er nu uit zit verbruikt die nog geen 1% van wat je op mijndomein.nl krijgt. (Exclusief bestanden).

Het enige wat je moet doen is een backup van de huidige database van het forum zien te bemachtigen. En deze terugzetten (en desnoods converteren) in je nieuwe forum.

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK had eerst mijn website bij hostingland maar die is met de noorderzon verdwenen.

toen ben ik via iemand terecht gekomen bij parma web maar die zijn ook overgegven naar Extronix of zo iets waar ik nu bij ben ik heb net het tweede jaar nu bij hun betaald een maand geleden zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke, nja als je gewoon het pakket van PHPBB3.0 download (laatste versie).

Je upload deze naar een mapje genaamd: forum (ofzo) in je root map (waar index.htm) ook staat. Je maakt daarna een database aan bij je hostingbedrijf en je gaat naar de locatie waar je forum staat. bijvoorbeeld:

www.jouwdomein.be/forum (forum is het mapje wat je aan hebt gemaakt)

Krijg je als het goed is een interface te zien om je forum te installeren. Mocht je dit niet durven, kun je me een Privé berichtje sturen en om mijn email vragen. Dan wil ik hem voor je installeren zodanig dat je hem gelijk kan gaan configureren.

Mocht dit je allemaal abracadabra lijken, dan kun je ook gewoon een mailtje sturen, en dan wil ik het ook voor je op de server zetten, enz enz enz...

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.