Ga naar inhoud

Externe Harde Schijf Fout


Manolito_M

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een tijd geleden een "Dane Elec So Speaky" gekocht van 1Tb. Daar heb ik bestanden op gezet.

Ik wou hem weer aansluiten en ineens stond hij niet meer bij Deze Computer. Hij vindt hem wel, als ik bij apparaatbeheer kijk dan zie ik hem staan bij schijfstations als "schijfstation". Volgens opzoekwerk kan het zijn dat de harde schijf niet mag geformateerd worden naar NFTS en dat het daarom is dat hij niet zichtbaar is. Nu heb ik "Fat32Formatter" gedownload en daarop zie ik hem ook als "schijfstation", als ik daarop klik zie ik de volgende error: " error in IOCTL_DISK_GET_DRIVE_LAYOUT". weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Of hoe ik hem gwn weer kan gebruiken? alvast bedankt!

grt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat je iets verkeerd hebt gedaan met de firmware.

Kan dat je een nieuwe firmware hebt geinstalleerd?

Als dat niet zo is dan kan jet opnieuw formateren.

Hier kan je in het Nederlands zien hoe je moet doen:

DaneDigital | SO Hard Disk Drives | FAQ & SUPPORT

Nota: je kan geen bestanden daar opslaan. Enkel muziek en bijhorende zaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt erop dat je iets verkeerd hebt gedaan met de firmware.

Kan dat je een nieuwe firmware hebt geinstalleerd?

Als dat niet zo is dan kan jet opnieuw formateren.

Hier kan je in het Nederlands zien hoe je moet doen:

DaneDigital | SO Hard Disk Drives | FAQ & SUPPORT

Nota: je kan geen bestanden daar opslaan. Enkel muziek en bijhorende zaken.

Ik kan mij niet herrineren dat ik een andere firmware erop heb gezet. Dus denk niet dat ik dat heb gedaan. Ik heb dat al gelezen, daaruit heb ik dat programma waarbij ik die fout krijg. Verder ben ik nog niet wijzer geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.