Ga naar inhoud

Websitevraag


Aanbevolen berichten

Goedemiddag

Ik zit met een probleem.

Het zit namelijk zo:

Ik heb een website: cinerasmus.tk maar het gaat niet om de laatste pagina (contact) om daar die mail te verzenden. Er komt op dat het verzonden is maar ik ontvang niets.

Naar aanvraag heb ik dan gehoord dat het is omdat het een users.telenet.be site is en dat dit alleen html ondersteund.

Erna heb ik me op Free Hosting, Paid Hosting, Reseller Services & VPS Servers : Byet Internet een domein aangevraagd, omdat dit meer dan alleen html zou ondersteunen.

Maar nu als ik met FileZilla de bestanden online zet dan gaat de link niet,

Kan u mij helpen?

d.b.v.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

zet je de bestanden toch wel in de juiste map? Het kan zijn dat er een map bestaat met iets in de geest van: public_html of iets dergelijks.

Hierin moeten alle bestanden gezet worden.

Mag ik vragen wat de link is naar je website? De .be of .nl link bedoel ik dan.

Gebruik je trouwens een mailscriptje of gewoon de 'mailto:' code in een formulier?

Het verschil is dat je bij een mailscriptje via de server waar je website gehost staat een mail stuurt. En bij de 'mailto:' code je een mailtje verstuurd vanuit het mail-programma wat op de pc van de bezoeker zelf staat.

Groeten.

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.