Ga naar inhoud

Open xml word


marjosl

Aanbevolen berichten

Ik kan een paar bestanden niet openen in Word 2003. Als ik bij eigenschappen aanklik "openen met Word" doet hij dat niet. Hij wil dit bestand openen met Microsoft Open xml Word. Ik moet dan een converter installeren en dat doet ie ook niet. Waarschijnlijk zijn deze documenten gemaakt in Windows 2007. Ik heb de updates nagekeken en die staan er allemaal bij. Weet iemand hoe ik probleem kan oplossen. Bij mapopties "bestandstypen" staat xml er wel bij, maar moet ik dit verwijderen????

Graag jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een XML-bestandstype moet je openen met een browser zoals Internet Explorer of nog beter met Mozilla Firefox.

Als je dat nu opent doet in Word, moet Word het nog helemaal gaan coderen.

Dus opendoen in je browser zou normaal het gewenste resultaat moeten geven, of in Notepad (kladblok) openen zou ook moeten werken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg van iemand tekstbijlages via mail. Vroeger kon ik die gewoon altijd openen. Nu moet ik ze eerst opslaan, maar dat zal het probleem niet zijn!!!Ik kan gewoon sommige van die bestanden niet open krijgen niet met Internet Explorer of met Kladblok, Ja ik krijg ze wel open maar niet leesbaar. Er komt een scherm dat ik een conversieprogr, moet hebben....ik klik aan dat hij dat moet installeren, maar dat weigert mijn computer. Ik ben al 2 dagen aan het proberen....wie helpt me....Dank alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Word er ook geen .xsl bestand meegestuurd?

Dit heb je ook nodig om een xml bestand te openen.

Normaal moet het lukken met kladblok of Firefox.

Klik met de rechtermuisknop op het bestand en klik op "Openen met:"

En zoek dan Kladblok, Firefox en Excel.

Normaal moet het hiermee wel lukken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.