Ga naar inhoud

easy cleaning


Gast bonnai

Aanbevolen berichten

Hallo,

Als ik easy cleaning draai dan komt bij overbodige bestanden er eentje uit die ik niet verwijderd krijg. Ook niet handmatig.

Kan ik dat dan nooit meer erafgooien?

Andere cleaning progs vinden dit ding niet. :confused:

Ik gebruik xp.

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

opstarten in veilige modus (tijdens opstarten meermaals F8 duwen)

dan opstarten in veilige modus en dan easy cleaning draaien

zo zou hij het wel moeten kunnen verwijderen, maar laat me eerst weten welk bestandje het is...

Want sommige anti-spyware software herkent windows toepassingen als spyware :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je denkt dat het om een veilig bestand gaat dat je kan verwijderen kan je ook dit doen:

download even Unlocker:

http://ccollomb.free.fr/unlocker/unlocker1.8.5.exe

installeer dit even:

1. selecteer de folder of map

tutorial1.png

2. indien de folder in gebruik is zal een volgend venster verschijnen:

wol_error.gifDeze afbeelding is verkleind. Klik op deze balk om de volledige afbeelding te bekijken. De originele afbeelding is 578x212.tutorial2.png

3. kies 'unlock all'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Karel,

Ik heb het geprobeerd met Unlocker maar dat gaat dus niet. Overigens heb ik gezien dat het tmp-bestand zichzelf wijzigt. Hoe is me een raadsel. Ik heb het geopend met kladblok en iets erin las ik als Adobe CS entry hook?

Enne ik weet niet hoe ik iets in de veilige modus start.jaja......eenbeginnertje....

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik gedaan en het lukte....maar nog steeds komt er een bestand binnen of wijzigt het bestand dat ik wil verwijderen met Easy cleaner en ik kan aan de gang blijven met opstarten in de veilige modus en zo het bestand wegtehalen.

Maar hoe voorkom ik dat die zooi op mijn pc komt? Ik hoef dan niets meer te verwijderen ......

gr. Bonnai

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.