Ga naar inhoud

[OPGELOST] Mails in Outlook en op GSM


Rudiger

Aanbevolen berichten

Ik overweeg om de e-mailfunctie in te stellen op mijn GSM zodat ik ook buiten kantooruren en in het buitenland mijn mails kan nakijken en eventueel beantwoorden. Ik zou wel graag de mails toch nog in mijn outlook ontvangen. Kan dit ? Wat moet ik hiervoor doen ? Op welke instellingen moet ik letten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt aan de telefoon die je hebt of een en ander mogelijk is.

Heb op de Nokia 71 de email functie ingesteld voor mijn mailbox.

Als er mail op de server staat en ik kontakt maak dan haalt mijn telefoon alleen de hoofdgegevens binnen van de server. Daarna als je de inhoud van de mail wilt bezien kan je deze openen.

De mail staat dan nog steeds op de server en is beschikbaar voor download met Outlook.

Er is een maar, je moet de mail niet verwijderen op je telefoon. Als je dat doet dan verdwijnt de mail ook van de server.

Dit doe ik dus niet, het verwijderen.

Als ik dan inlog met de PC en de mail is binnen gekomen met outlook dan is deze mail ook van de server.

De eerst volgende keer dat je je mail leest met de telefoon, zie je de eerder gelezen mail verdwijnen uit je (mail)inbox.

Mogelijk kan het ook anders maar dat is mij nog niet door tijd gebrek gelukt.

Suc6 en als er een andere oplossing is zien we het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.