Ga naar inhoud

itunes probleem


snoeck

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik zit dus met een enorm irritant probleem..

ik kocht me recent een nieuwe laptop ( sony vaio VGN-FW31J ) alles loopt goed alleen bij mijn itunes.

Op het begin zaten er geen fouten in maar plots verdwijnt mijn muziek telkens uit de itunes bibliotheek, dus moet ik al mijn muziek terug importeren.. wat wel een tijdje duurt met een paar duizende nummers..

ik heb dit al veel zitten googlen maar kan het maar niet vinden. Mijn muziek staat in de map itunes > itunes media > music , dus dat kan het probleem niet zijn.

Het rare is ook dat mijn muziek daar wel nog telkens staat terwijl in het programma itunes mijn bibliotheek helemaal leeg is.

weet iemand raad ? ik zou je enorm dankbaar zijn :-)

greetz

Thomas Snoeck

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb hetzelfde probleem met i-tunes en toevallig ook een sony vaio. Ik heb toen alles verwijderd wat maar met i-tunes te maken had inclusief de i-tunes map in mijn documenten. Later heb ik alles weer opnieuw geinstaleerd en i-tunes deed het goed voor 2 dagen! en nu is mijn muziek in de bibliotheek weer weg.

Dus als iemand weet hoe dit komt please tell me want i-tunes maakt me echt gek.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel, ik heb het probleem kunnen oplossen door gewoon nu de nieuwe windows 7 te installeren. Volgens mij was dit dus te wijten aan een verkeerde installatie van de vorige windows vista (kan me geen ander probleem inbeelden).

Dus wat je kan doen om dit op te lossen is volgens mij gwn vista opnieuw proberen te installeren of gwn ook de nieuwe 7 te kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.