Ga naar inhoud

[OPGELOST] problemen tijdens herformateren


hulsmans

Aanbevolen berichten

bij het herformateren van een ACER aspire 5536 heb ik volgend probleem.

Hij stond in Vista. Ik heb op verschillende wijzen (role-out dvd, gewone cd en opstartcd) getracht te herformateren en er een windows Xp professional op te zetten. Als hij uiteindelijk start met het installeren van Xp valt op gegeven moment de pc uit. Vanaf dan blijft hij voortdurend opnieuw opstarten.

Zou het kunnen dat er wat is met de boot van de IDE.

Wanneer ik een opstartcd gebruik zie ik onder apparaatbeheer bij hardware vraagtekens staan met alles wat met IDE te maken heeft.

Ik merk ook dat de installatie steeds afspringt wanneer de pc heropgestart moet worden. Hier blijft hij dan hangen en begint steeds wederom.

Als ik dus gewoon start via f12 boot from disc loopt alles goed tot de heropstart en dan is weer alles om zeep.

Hoe krijg ik eventueel de nodige drivers op de laptop?? USB regaeert niet via de opstartcd Zou het kunnen dat er wat is met de boot van de IDE.

Wanneer ik een opstartcd gebruik zie ik onder apparaatbeheer bij hardware vraagtekens staan met alles wat met IDE te maken heeft.

Ik merk ook dat de installatie steeds afspringt wanneer de pc heropgestart moet worden. Hier blijft hij dan hangen en begint steeds wederom.

Als ik dus gewoon start via f12 boot from disc loopt alles goed tot de heropstart en dan is weer alles om zeep.

Hoe krijg ik eventueel de nodige drivers op de laptop?? USB regaeert niet via de opstartcd

Wat gedaan??

Alvast bedankt,

Stijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.