Ga naar inhoud

[OPGELOST] Nieuwe XP Professional 2009


Gast xhavefunx

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb pas geleden op me andere hardeschijf die aangesloten is op deze computer ( Geen externe schijf maar via het moederbord ) windows xp professional 2009 geïnstaleerd.

De installatie verliep allemaal mooi totdat ik op het internet wou, het lukte niet.

Ik keek in het configuratie scherm bij Netwerkverbindingen en daarin heb ik alleen die 1394 netwerkkaart.

Terwijl ik op m'n andere hardschijf die aangesloten is via het moederbord windows xp home edition op geïnstaleerd is.

En op bij die Netwerkvebindingen heb ik de 1394 netwerkt kaart en een LAN-Verbinding.

Nou is mijn vraag, hoe installeer ik op me professional edition de zelfde LAN-Verbinding?:hmmmm2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken geen versie 2009 van Windows XP vandaar mijn vraag of dit geen vergissing was. Op de site van Microsoft vind ik ook nergens een referentie. Vandaar mijn vraag.

de 1394 netwerk is je firewire.

Ik denk dat je driver misschien niet goed geinstalleerd is.

door rechts te klikken op "deze computer" kan je via Hardware en apparaatinstellingen zien of er onbekende hardware is. Deze zal dan waarschijnlijk je netwerkkaart zijn. Als je weet welke kaart je hebt is het niet moeilijk om de driver van het net te plukken en te installeren.

Waar heb je die 2009 versie vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar heb je die 2009 versie vandaan?
Wordt alleen maar illegaal (via Piratebay of andere torrents) aangeboden :s

En dan geldt natuurlijk dit deel van het huisreglement "We beantwoorden geen vragen i.v.m. cracks en illegale software !". Zetten we dan ook een slotje op dit onderwerp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.