Ga naar inhoud

ATI Radeon X600 drivers


Oliv112

Aanbevolen berichten

Ik heb laatst de nieuwste drivers voor m'n videokaart geinstalleerd, ik had ze van ati.com, ik heb ze eerst verkeerd geinstalleerd, zonder de oude te verwijderen, later dan wel juist gedaan. Nu zit het zo: wanneer ik mijn pc wil afsluiten, duurt het 3 minuten eer het dialoogvenster dat vraagt wat ik wil doen (afsluiten, stand-by, opnieuw opstarten) verschijnt. het afsluiten zelf duurt 10 minuten. Het ligt hieraan, aangeizne dit begon net nadat ik deze update.

Misschien helpt dit: tijdens het installeren kreeg ik een waarschuwing (ongeveer dit:

Enkele bestanden die voor de goede werking van windows zorgen zijn overgeschreven door bestanden met niet herkende extensies (iets in deze aard).

Wat kan ik hieraan doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de melding die verschijnt wil zeggen dat er essentiële Windows bestanden zijn gewijzigd en uw pc dus mogelijk niet goed meer werkt.

dit verklaard mogelijk het traag afsluiten van uw pc

U kan dit oplossen door de originele bestanden terug te zetten als volgt:

Neem alvast de windows xp cd bij de hand

1. ga naar Start en kies Uitvoeren

2. typ in: sfc /scannow

(let op de spatie na sfc)

3.nu verschijnt de melding dat windows controleert of de bestanden in oorspronkelijke versie aanwezig zijn. Hier maakt hij gebruik van de windows cd. dit gaat volledig automatisch en je hoeft niks speciaal te doen ervoor.

Laat weten of dit het oplost

karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.