Ga naar inhoud

Problemen router


mikkedw

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb vorig jaar een router aangeschaft van sitecom samen met een internetverbinding van 6Mbps

Bij het verbinden van mijn laptop met de kabel op de modem dan gaat alles perfect maar als ik internet draadloos neemt dan duurt het zeker 5 minuten minimum! voordat een internetpagina geladen is, ik heb alle poorten al geprobeerd (van 1 tot 15)

Ook heb ik al eens een andere router van een vriend geprobeerd en dan gaat de draadloze verbinding wel snel, wat kan ik hieraan dan doen :-s

Dank u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk is de router van uw vriend een sneller versie dan die van u.

Mogelijk hebt je 54 Mbps en uw vriend 300 Mbps.

Die van 54 Mbps geven minder ver signaal dan 300 Mbps.

Het is net omgekeerd :-s dat is het rare en waarom ik het niet begrijp :-s er is zeker geen enkele oplossing voor?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de router.

Bij channel en SSID kan je de signaal vergroten.

Heel waarschijnlijk staat daar 54/300 of zo en zet die op 300 mbps.

Kan u de merk en de router opgeven?

Het is een router van sitecom model wl-538 en ik heb alles dus al geprobeerd en het werkt nog steed niet :-s en het is dus maar een 54G maar die dat mijn vriend heeft ook en daarmee werkte het wel dus :-s ligt het dan uiteindelijk aan de router ofzo? Wat ook nog raar is aan de router is dat als ik download, dan krijg ik de volledige snelheid (600Kbps (internetverbinding met 6Mbps downsnelheid) en enkel het laden van de internetpagina's werkt dus niet :-s

Aan de verbinding kan het niet liggen want als ik de kabel rechtrstreeks op de modem aansluit dan gaat alles perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.