Ga naar inhoud

[OPGELOST] SyncMaster 940BW Probleem


Baby_Yoda

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb dus een SyncMaster 940BW.

Ik heb hiermee een probleem, normaalgezien is de resolutie van dit scherm 1440*900 maar om een of andere vreemde reden denkt het scherm dat zijn resolutie 1280*960 is. Dus als ik mijn bureaublad op 1440*900 zet is dit te groot voor mijn scherm. Het scherm is digitaal.

Als ik met mijn muis naar de zijkant ga van mijn scherm, verschuift het naar die kant, omdat mijn scherm dus denk dat de resolutie te groot is.

Kent iemand dit probleem en een oplossing ?

PLZ help me !!!

Ik heb al geprobeerd drivers te updaten, van zowel scherm als video kaart, maar help niet :S

Bedankt !

Groeten

Baby_Yoda

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit waren de drivers die ik tegenkwam:

http://www.samsung.com/us/support/download/supportDownDetail.do?group=computersperipherals&type=monitors&subtype=lcd&model_nm=940BW&mType=DR&dType=D&vType=R&cttID=919687

Controleer even het volgende:

Ga naar start-configuratiescherm -systeem- tabblad hardware - apparaatbeheer

bij Monitor vink je het het +teken open zodat je de monitor ziet staan, normaal moet hier bij jou:

SyncMaster 940BW/1999BW/941BW, SyncMaster Magic CX915BW (Digital) staan

indien je dit ziet staat dan is de juiste schermadapter geinstalleerd, indien je dit niet ziet staan of iets anders download dat bovenstaande driver en open deze.

Laat weten wat het geeft

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.