Ga naar inhoud

externe harde schijf


filip1970

Aanbevolen berichten

heb onlangs een externe harde schijf geinstalleerd op mijn computer via een usb 2.0 aansluiting wanneer ik muziek cd's over plaats van mijn schijf op mijn server ( c scijf )naar de externe ,harde ,schijf ,(f )en vervolgens die gegevens wis op mijn server © kan ik geen cd's niet meer afspelen via mijn externe harde schijf (f)

kan iemand mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiedag,

het merk van mijn computer vind ik niet direct terug

mijn externe harde schijf is van het merk Iomega

het probleem is dat er verschillende cd's op mijn c schijf staan en dit onder een bestand mijn muziek

heb gans dit bestand verplaatst naar mijn externe harde schijf (f)

alsook windows media player waarmee ik die cd's afspeel

wanneer ik cd's wis vanop mijn c schijf kan ik ze ook niet meer afspelen via mijn externe harde schijf (f)

groeten

filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit begrijp ik niet goed.

goeiedag,

het merk van mijn computer vind ik niet direct terug

mijn externe harde schijf is van het merk Iomega

het probleem is dat er verschillende cd's op mijn c schijf staan en dit onder een bestand mijn muziek

heb gans dit bestand verplaatst naar mijn externe harde schijf (f)

alsook windows media player waarmee ik die cd's afspeel

wanneer ik cd's wis vanop mijn c schijf kan ik ze ook niet meer afspelen via mijn externe harde schijf (f)

groeten

filip

Als je bestanden of mappen verplaatst, worden ze altijd gewist op de plaats waar ze stonden.

Windows media player is een programma. Die kan je niet zo maar "verplaatsen".

Probeer media player terug op de c schijf te zetten en als het niet lukt, verwijderen en herinstalleren op de c schijf.

Media player werkt met een systeem van libraries (bibliotheken). Als je een nummer afspeelt, word er een link naar dat nummer in die bibliotheek bewaard. Als je nadien het bestand verplaatst, klopt de link niet meer en zal wmp melden dat het bestand niet gevonden word.

Wat je kan doen is al de bibliotheken leegmaken en als je muziek wil spelen de nummers openen door te dubbelklikken op het bestand op de f schijf.

Nadien kan je de reeds gespeelde nummers selecteren in de bibliotheek om opnieuw af te spelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

goeiedag,

bedankt voor de nodige informatie

maar had graag nog even geweten of dat jij andere programma's kent om muziek te op te slaan

want windows media player vind ik niet zo goed

zou graag gans mijn cd collectie op mijn externe harde schijf (f) willen plaatsen

om die dan via mijn stereo installatie af te spelen

mijn computer is reeds verbonden met mijn installatie

vriendelijke groeten

filip

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Open Windows media player en ga naar de tab "bibliotheek" (library).

In de linkerkolom klik je op "alle muziek" (all music).

Klik dan in het rechtergedeelte en selecteer alles met de toetsencombinatie ctrl+a.

Klik dan met rechts in het rechterveld en in het menu kies je voor "wissen" of "verwijderen" (delete). In de popup selecteer je "enkel uit bibliotheek verwijderen" (delete only from library) en klik OK om te bevestigen.

Je kan dan de bibliotheek opnieuw aanmaken door F3 te drukken en de gewenste partitie te selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.