Ga naar inhoud

windows live writer probleem


Bell

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het programma windows live writer.

Als ik wil inloggen op msn staat er dat ik eerst de nieuwste versie moet downloaden. In het begin gaat het goet maar als window live writer moet worden geinstalleerd lukt dat niet en wordt de hele download terug gedraait.

Dit programma herstellen of verwijderen lukt niet. Hij geeft dan aan dat dit programma waarschijnlijk niet bestaan. Maar hij staat wel in de "software lijst".

Kan iemand mij helpen ? Want ik kan nu dus niet meer op msn en dat is flink balen natuurlijk, haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb hetzelfde probleem als Bell, de download loopt bij de installatie van writer vast en geeft achteraf een foutcode. Deze foutcode geeft als oplossing "windows live essentials" uit de software te verwijderen. Mijn probleem is, het laat zich niet verwijderen. Heb een keer of 20 geprobeerd windows live te installeren maar het wil niet lukken. Ik installeer programma's na download vanaf mijn bureaublad.

Wie kan mij van advies dienen ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start --> Uitvoeren

typ C:\Program Files\Windows Live\installer\wlarp.exe (dit Druk op OK

Er zal nu een venster verschijnen.

Selecteer Verwijderen en klik op Doorgaan

Vink alle programma's aan en klik op Doorgaan

Ga nu naar deze website en installeer het programma. Dit zal eventuele beschadigde bestanden mbt msn verwijderen.

Download CCleaner.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Daarna mag je opnieuw msn messenger downloaden.

Download het bestand naar je bureaublad(of andere downloadmap) en open het.

Klik op uitvoeren.

Na het laden zal er een venster verschijnen waar je allerlei programma's kan uitvinken. Vink alle onnodige onderdelen uit. Ik heb bijvoorbeeld enkel messenger en mail aangevinkt.

Als je browser nog openstaat, zal gevraagd worden om deze te sluiten. Doe dit en ga nadien verder met de installatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Jürgen. heb C:\Program Files\Windows Live\installer\wlarp.exe gekopieerd, in uitvoeren geplaatst en een oké gegeven (aantal malen) hij doet er niets mee, zie geen map verschijnen.

Mocht je een nieuw bericht sturen dan kan ik dat donderdag pas lezen, fijne avond.

Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.