Ga naar inhoud

Drivers voor Windows 7 > Mobility Radeon X700


GERONI DAMANI

Aanbevolen berichten

Ik heb een Acer laptop met een grafische kaart van Ati: "Mobility Radeon X700". Op deze laptop heb ik Windows 7 geinstalleerd en kreeg vanaf het begin direct een update voor deze kaart van Microsoft, dewelke zelfs nog niet te vinden is op de site van Ati. Alles werkt goed zelfs Windows Aero, maar af en toe heb ik een probleem > Bv: als ik een programma wil downloaden valt tijdens het downloaden het scherm ineens uit, ik krijg dan een groenachtig beeld met streepjes, ook wanneer ik voor afsluiten kies krijg ik soms dit beeld? Ik heb al gaan informeren bij een Pc shop in de buurt en ze denken dat het een driver probleem is van de grafische kaart ze hadden mij aangeraden regelmatig te kijken op de site van Ati. Nu heb ik toevallig via "Google meldingen" de volgende site gevonden:

Techzine - Download: AMD/ATI Catalyst 9.11 - De community voor ICT liefhebbers en professionals

hier beschrijven ze dat er nieuwe drivers beschikbaar zijn namelijk:

AMD/ATI Catalyst 9.11 er staat wel niet bij voor welke grafische Ati kaarten deze van toepassing zijn wel de verschillende versies van Windows, is het veilig om deze driver te downloaden en te installeren, en als het niet zou werken kan ik dan terug keren naar de driver van Microsoft?

Kan er iemand raad geven?

Mvg Daelemans Gery

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.