Ga naar inhoud

docs uploaden


LL89

Aanbevolen berichten

Hi,

ik ben volledig nieuw in PHP (=nog nooit een site gemaakt).

Ik ben dus wat bezig de basis aan het leren maar nu zou ik op korte termijn nood hebben aan het volgende:

een pagina met de mogelijkheid dat een gewone gebruiker (dus zonder dat hij moet programmeren) bestanden (doc, pdf) kan uploaden en dat deze dan verschijnen op de site zodat ze gedownload kunnen worden.

Zou iemand weten als hier al scripts voor bestaan?

Indien niet zou iemand dan tips hebben hoe ik hier best aan begin...

Ondertussen ben ik van plan hosting te nemen bij webcreating.be Iemand ervaring hier mee?

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb inderdaad wel een scriptje ooit gemaakt wat dit kan. Je moet dan wel een klein beetje verstand hebben van PHP. Om het script te kunnen benaderen, en uit te kunnen voeren.

Als het alleen gaat om een bestand te uploaden en voor de rest niets (dus geen andere informatie eraan) kan ik wel een pagina voor je maken waarmee je kunt uploaden EN een pagina die de geuploade bestanden laat zien op de website (die menseen weer kunnen downloaden).

Mocht je interesse hebben, laat het me dan even weten. Dan ga ik voor je aan de slag.

Uploadscript bestaat. De pagina's om het uit te lezen en te uploaden NOG niet.

Groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.