Ga naar inhoud

de magische stekkerdoos


Killer Queen

Aanbevolen berichten

Voor mij alleszins toch

Ik zag 'm vandaag bij Mediamarkt

(he ja, na herexamen in Brussel effe geselleug langslopen ^^)

http://www.mcdos.nl/productimages/producten/9224105_big.jpg

http://www.pcconcurrent.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=9224105&category_id=100049&option=com_phpshop&Itemid=1

Maar ik kan er maar niet bij waarvoor hij dient / hoe ie werkt :shock:

En dan heb ik het over de extra functietjes, niet over de stroomverdeling :rolleyes:

(Google levert geen bevredigende resultaten op, anders kwam ik het hier niet vragen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beschrijving

De Maximum Serie biedt overspanningbeveiliging van hoge kwaliteit voor uw geavanceerde computers, randapparatuur, telefoon/fax, DSL/kabelmodems en meer. Voor dit model met 8 contactdozen geldt een maximale energiedissipatie van 2700 Joule, een maximale piekstroom van 75.000 Ampère en een levenslange Aangesloten Apparatuur Garantie van ? 275.000.

Voordelen :

Levenslange Aangesloten Apparatuur Garantie van ? 275.000 voor uw gemoedsrust

8 tegen overspanning beveiligde contactdozen met 3 volledig beveiligde netspanninggeleiders

Ingebouwde telefoonlijnsplitter

Keramische Arrestor-beveiliging voor DSL- en kabelmodems

Beschermkapjes voor uw veiligheid en die van uw kinderen; deze schermen de stroomvoerende contacten af

Beschermt uw telefoon-, modem- en DSL-lijnen en verdubbelt het aantal connectoren van een naar twee

Schone energie door elektromagnetische en radiofrequente storingsfilters

BlockSpace-contactdozen bieden ruimte aan grote adapterblokken, waarbij de andere contactdozen niet geblokkeerd worden

Levenslange productgarantie

Maximale energiedissipatie van 2700 joule zorgt voor maximale bescherming van al uw elektronische apparatuur

Productkenmerken :

2 meter lange voedingskabel levert optimaal beveiligde netvoeding via een robuuste kabel

Oplichtende LED's geven aan dat uw apparatuur geaard en beveiligd is

Tot 65dB EMI/RFI-ruisfiltering

Maximale piekstroom van 75.000 A

Is dit wat je zocht? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh.. ja :]

Ik heb me altijd laten vertellen dat een switch geen goed idee is voor een pc :?

met een goede voeding hebt ge geen problemen als ge zo een schakelaar gebruikt hoor;),hier valt elke avond om 23.00 de stroom uit en om 9.00 terug aan(met opzet ter info) en de pc's werken nog allemaal en wij hebben ook zo een stekker doos en doet goed zijn werk.

ps: ik zie dat ge uwen weg van 9lives naar hier hebt gevonden :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uh.. ja :]

Ik heb me altijd laten vertellen dat een switch geen goed idee is voor een pc :?

En waarom dan wel niet?

Als je pc nu is afgesloten doet het er toch niet echt toe of die pc dan spanning krijgt of niet.

Natuurlijk brandt er nog een ledje ofzo op het mobo (en soms ook het ledje van je muis), maar dat maakt het verschil niet hoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

géén idee tbh

altijd als we naar een lan gaan, maar dat zal er mss gewoon mee te maken hebben dat ze anders aan je schakelaar komen prullen om je te pesten ofzo ^^

met een goede voeding hebt ge geen problemen als ge zo een schakelaar gebruikt hoor;),hier valt elke avond om 23.00 de stroom uit en om 9.00 terug aan(met opzet ter info) en de pc's werken nog allemaal en wij hebben ook zo een stekker doos en doet goed zijn werk.

ps: ik zie dat ge uwen weg van 9lives naar hier hebt gevonden :mrgreen:

jup, gij ook van daar?

en da van die stroomuitval moogde altijd nader verklaren :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

géén idee tbh

altijd als we naar een lan gaan, maar dat zal er mss gewoon mee te maken hebben dat ze anders aan je schakelaar komen prullen om je te pesten ofzo ^^

jup, gij ook van daar?

en da van die stroomuitval moogde altijd nader verklaren :D

yups ben van 9lives alleen onder de naam "benny" :D

die stroom uitval is simpel te verklaren ..

mijn ma en haar vriend willen gewoon niet dat wij nog na 23 uur spelen maar ik heb daar geen probleem mee maar mijn halfbroers gingen vroeger stiekem naar onder de buro in en speelde.. toen kwam de sleutel erop.. oudste halfbroer begon zelf sleutels te veilen zodat ze paste en toen waren ze het moe :D,toen hebben ze een timer op de electriciteits kast gezet dat alle stroom uitvalt om 23 uur en om 9 terug aangaat maar als ze op vakantie zijn nemen we verlengs kabels en problem solved.

Op de tv onder net hetzelfde.. timer zodat die uitvalt om 1 uur en pas om 7 terug aangaat(gelukig is er GEEN timer opmijn tv boven ) :cool:

ps: zo een stekkerdoos met een knop mag niet op lans omdat meerdere mensen hun verdeeldoos erop zetten en als iemand "perongeluk" de knop uitduwt zit heel de tafel zonder electriciteit

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.