Ga naar inhoud

Onboard installeren


Toetje

Aanbevolen berichten

Hiya, ik heb de laatste tijd erg veel problemen met me PC, dus ik dacht laat ik ff formateren en kijken of dit het oplost. naja 2 dagen later na formateren lukt het me nog steeds niet om me netwerkkaart(onboard) te installeren, ik heb zover ik weet alles geprobeerd.

Moederboard: GA-MA790XT-UD4P. ik heb de driver van Gigabyte site allemaal al geprobeerd, maar zonder succes.

bij apparaat beheer geeft hij wel aan: Realtek RTL8168C(P)8111C(P) Family PCI-E Gigabit Ethernet NIC (NDIS 6.20). bij sommige drivers geeft hij aan : 8169diag : Please install protocol driver. na lang google kon ik niks nuttigs vinden voor windows 7.

eerst deed het lampje het ook niet van me onboard netwerk, maar ik had op een forum gelezen dat de stroom van de pc afhalen het verhelpt, dat heeft het ook gedaan.. dus nu brandt het lampje wel maar kan ik alsnog niks :(

Als iemand mij hier mee kan helpen zou ik HEEL erg blij zijn.

als er nog anderen informatie nodig is dan hoor ik het wel

BVD

Richard

ps: in het begin na formeteren heb ik alle windows update gedaan (geen idee of je er nou internet voor nodig hebt, maar dat lukte wel. dus alles is geinstalleerd bij apparaatbeheer op dit na :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet op de site van Realtek eens kijken mischien dat je daar een werkende driver vind.

Als je hem niet vind kun je mischien eens proberen om de vista 64bit versie van de driver te nemen van de Gigabyte site.

Okay thanks zal het proberen.

ben nu nog een keer aan het formateren, terwijl ik een filmpje kijkt :P als het nog steeds zo is zal ik het proberen, hou je op de hoogte

Thanks

Edit: Formateren is klaar, en me internet doet het gelukkig weer.. in iedergeval heel erg bedankt Jean-Pierre

aangepast door Toetje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.