Ga naar inhoud

farmville op facebook doet raar


Mr.Tipp-Ex

Aanbevolen berichten

Hey:ciao:

De laatste tijd doet farmville (een populair spel op facebook) raar. Het spel zelf laadt normaal en ziet er normaal uit. maar als ik een prijs win of een level stijg dan opent er een venster in het spel waarmee je die gebeurtenis kunt publiceren op de 'wall' van je vrienden op facebook. Maar bij mij opent dat venster slecht, het opent zich onder het spel inplaats van erin en het laad niet volledig, alleen de knop om het venster te sluiten en een vak voor commentaar, maar de knop om te plaatsen enzo niet terwijl dit vroeger wel werkte. Dit gebeurd ook met andere spellen maar niet met bv. een quiz. Ik dacht eerst dat het aan mijn flashplayer lag, maar die heb ik geupdate en het probleem blijft. als browser gebruik ik mozilla firefox.

Weet er iemand hoe dit probleem veroorzaakt word en hoe je dat terug kan oplossen?? alvast bedankt!

GroteFoto-J4FIAPJM.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik he nog een aantal dingen geprobeerd en als ik met mijn rechtermuisknop op FarmVille ga klikken en dan dit deelvenster openen in nieuw tablad doe, en dan iets wil posten lukt dit wel, het venser opent nog altijd vanonderen maar ik kan wel op de 'publiceer' knop duwen... Hoe komt het dat dit dan wel werkt? weer er iemand dat??

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.