Ga naar inhoud

Grafische kaart


Nice-guy

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Momenteel heb ik NVidea Ge-force 8500 GT 333 mHz 512 Mb in mijn systeem zitten.

Ik speel weinig tot geen games, dus mijn vraag luid als volgt:

Heeft het zin om er een betere grafische kaart in te zetten, bv een Ge-force 9500 GT 666 mHz 1 Gb? Komt het mijn systeem ten goede, of zal ik er op geen enkele wijze op vooruit gaan?

Alvast bedankt!

Gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het werkt ook goed, maar vroeg het me af of het zin heeft!?

Dat moet je zelf een beetje bepalen. Als je echt van plan bent om te gaan gamen op hoge resolutie en hoge grafische need games zou ik vervangen. Maar uit je reactie te lezen is dit niet zo.

Dus laat maar even steken tot het echt niet meer werkt en schakel dan over. Ik zou ook even wachten met een te kopen tot de kaarten van nvidia DirectX11 uitzijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat moet je zelf een beetje bepalen. Als je echt van plan bent om te gaan gamen op hoge resolutie en hoge grafische need games zou ik vervangen. Maar uit je reactie te lezen is dit niet zo.

Dus laat maar even steken tot het echt niet meer werkt en schakel dan over. Ik zou ook even wachten met een te kopen tot de kaarten van nvidia DirectX11 uitzijn :)

Oke, thnx voor je advies/reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.