Ga naar inhoud

Hosting met forumsoftware


Aanbevolen berichten

Beste,

ik zoek een goede en betrouwbare host die mij in één pakket ook forumsoftware aanbiedt, dus zodat ik zelf niets moet installeren maar gewoon telkens bij aanpassingen kan oploaden, liefst php ofzo(maar wel op eigen domein) en het zou op factuur moeten zijn. Dus ik denk liefst een Belgisch bedrijf? Kunnen jullie mij iets aanraden, heb me al gek gezocht op het web. Het enige wat ik vond is www.webcreating.be, heeft iemand hier ervaringen mee of met andere hosts aub? alvast dank.

Mvg,

Robby

---------- Post toegevoegd om 14:09 ---------- Vorige post was om 14:08 ----------

Beste,

ik zoek een goede en betrouwbare host die mij in één pakket ook forumsoftware aanbiedt, dus zodat ik zelf niets moet installeren maar gewoon telkens bij aanpassingen kan oploaden, liefst php ofzo(maar wel op eigen domein) en het zou op factuur moeten zijn. Dus ik denk liefst een Belgisch bedrijf? Kunnen jullie mij iets aanraden, heb me al gek gezocht op het web. Het enige wat ik vond is www.webcreating.be, heeft iemand hier ervaringen mee of met andere hosts aub? alvast dank.

Mvg,

Robby

---> en liefst ééntje waar ik google adsense in kan integreren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo, ik heb mijn forumsoftware phpbb op www.web-oke.nl:, ze zijn één van de goedkoopste en zeer betrouwbaar en professioneel, als je wil kan je eens een kijkje komen nemen op www.noortec.be dat pas is opgestart.

Het is zeer makkelijk phpbb of andere forum software te installeren met bijbehorende databases, het wordt automatisch voor je gedaan door intstallatron

groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hostgator (amerikaanse webhost) biedt fantastico aan. En dat is een one-click-installation script, waardoor je niet zelf hoeft te geen puzzelen. Simpelweg aanklikken wat je geïnstalleerd wilt hebben en op welke domeinnaam en dat is alles. Na het installeren van een Simple Machine Forum kun je gewoon addons uploaden en toevoegen aan je forum. Factuur van Hostgator krijg je via hun billing manager.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom een host nemen met forumsoftware als je deze zelf erop kan zetten? phpbb.nl is zo een website die gratis forumsoftware aanbied.

Het nadeel vindt ik altijd dat als je een hosting neemt die forumsoftware aanbied, dat ze de code hebben aangepast. Je hebt niet de volledige beheer rechten erover. Het voordeel is dat je nooit je forum zelf hoeft te updaten, dit wordt voor je gedaan (meestal).

Ik gebruik toch gewoon liever mijn eigen installatie.

groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben het eens met leroy.

en misschien werken die hostings dan ook niet met de nieuwste versies.

phpbb is simpel te installeren. Je vind er ook handleidingen voor op de website zelf.

Dus is gemakkelijk zelf te doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee, maar het gaat niet om jouw reactie. Ik zit inderdaad ook dat je daarmee bedoeld dat je het zelf installeerd. Maar het gaat om de vraag ;)

Er zijn inderdaad website's met een bepaald adminpanel waarin je met 1 klik kan zeggen.. ik wil een phpmyadmin installeren op forum.domeinnaam.nl bijvoorbeeld. Maar dit is vrij slecht, want hier heb je totaal geen controle over. Veel paneeltjes zijn weggehaald door het hosting bedrijf, en de source is niet aan te passen voor mogelijke modificaties.

groeten,

leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.