Ga naar inhoud

lacie 500gb external hard drive


Yannick

Aanbevolen berichten

ik heb dus overlaatst een externe hdd aangeschaft van het merk lacie en wil mijn mening daar over delen met jullie.

het betreft de lacie hard drive design by F.A. PORSCHE

Deze schijf biedt een capaciteit van 500 GB in een compacte, fraai vormgegeven behuizing die exclusief voor LaCie is ontworpen door het vermaarde bureau Porsche Design GmbH. De LaCie-schijven zijn niet alleen wat betreft ontwerp van wereldklasse, ze leveren ook topprestaties. Ze breiden de opslagcapaciteit van een desktopcomputer zeer eenvoudig uit. De harde schijf is stil, makkelijk draag- en stapelbaar, en beschikt over één van de grootste capaciteiten die momenteel op de markt beschikbaar zijn. Dit alles tegen een lage prijs per gigabyte. Deze schijf vormt de snelste, gemakkelijkste manier om opslagcapaciteit aan je computer toe te voegen en bieden extra ruimte voor tal van video-, audio- en muziekbestanden. Bovendien maakt de eenkliks-back-upsoftware de bescherming van gegevens eenvoudiger.

Deze harde schijven van LaCie worden geleverd met een USB-interface voor gebruik met Windows, Mac OS of Linux. De meegeleverde kabels maken onmiddellijke inzet zeer eenvoudig. De schijven zijn duurzaam en licht zodat ze gemakkelijk van de ene naar de andere computer zijn te vervoeren. Boven zijn de drives stapelbaar dankzij de stevige rubberen voetjes.

7084601A.gif

dit is de omschrijving van de site van waar ik hem vandaan heb.

ben het er helemaal mee eens.

behuizing ziet er strak en netjes uit.

de rubber voetjes zorgen er voor dat de hdd stevig staat en makkelijk te stapelen is.

er zit een powerknopje aan de voorkant van de schijf dus is makkelijk uit te zetten als deze tijdelijk niet word gebruikt.

zit wel een minpuntje aan.

het usb kabeltje is zeer kort (ongeveer 30 cm) dit had naar mijn mening een meter moeten zijn aangezien niet iedereen de externe hdd naast zijn (of haar) pc/laptop kan zetten.

daarintegen is de voedingkabel wel erg lang, ongeveer 3 meter.. beetje overdreven vind ik dat.

kortom.. zeker een aanrader als je een externe harde schijf zoekt :D (de schijf is er overigens ook in een 320 gb variant)

enigste wat je moet bijkopen is een usb verleging kabelte en dan zit je met deze schijf helemaal goed :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.