Ga naar inhoud

Muis


Gast Frotter

Aanbevolen berichten

Ik heb het spel GRAW2 geïnstalleerd op mijn pc, wanneer ik het spel speel kan ik mijn personage bijna onmogelijk besturen omdat mijn muis veel te traag/snel werkt. ik heb al geprobeerd bij options de mouse-controller aan te passen met de schuifbalkjes maar dit blijft hetzelfde. kan iemand mij zeggen wat dit zou kunnen zijn???

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee pieter hij heeft in het spel de muis speed/control aangepast. het kan zijn dat je pc of videokaart net iest te traag is voor het spel dus moet je de grootte van het spel zijn beeld aanpassen. dus in plaats van bijv. 1024x768 zet je hem eentje lager(800x600) of hoger (1152x864) dit moet staan in de prefrences map of options of ietd dergelijks.

zie je al een kleine verbetering dan kun je de effecten nog uitzetten en de schaduwen enz. en zet sommige dingen ook op low. dat kan ook nog wel eens helpen

dit zou moeten werken. werkt het niet laat het ons even weten

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.