Ga naar inhoud

windows start niet meer op


lobovitz

Aanbevolen berichten

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

dus documenten en settings copiëren? lukt dat nu

ik kan nu documents and settings copieren

naar B:\temp

er staat een waarschuwing bij : never specify a directory on the drive you are going to recover

Moet ik ok of cancel klikken

IK moet toegeven dat ik nu niet meer weet waar ik mee bezig ben:bawling:

---------- Post toegevoegd om 20:33 ---------- Vorige post was om 20:29 ----------

Het ziet ernaar uit dat partitie c:\ niet meer bestaat en dus beschadigd is.

Daarom dat je in herstelconsole niet c:\windows zag.

Het lijkt erop he pfff ben ff helemaal het overzicht kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

die map bevat je gegevens van email en zo,

later als je windows opnieuw installeert, kan je hieruit die gegevens terugzetten.

heb je een externe drive (usb of iets dergelijks?)

dan moet je die kiezen en niet drive b! = te klein

nu even rustig. je vindt je map documenten en settings al terug, dat is toch al iets. nu nog overzetten op een andere drive:

zie je naast het tekstvak 'to' met daarin "b:\temp" niet een knopje met blokjes op? (mappen)

klik daarop

aangepast door white rabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

controleer die mappen eens met de explorer op het bureaublad van de mini-cd...

» Application Data In deze map slaan veel programma's bepaalde instellingen op. Het heeft niet altijd zin om al deze instellingen te backuppen, maar het kan natuurlijk geen kwaad. Het is vooral handig als u programma's gebruikt met veel specifieke instellingen die u graag wilt kunnen terughalen als uw systeem opnieuw moet worden geïnstalleerd. LET WEL OP: de ruimte die deze map inneemt, kan al snel honderden megabytes groot zijn! » Bureaublad In deze map zit alles wat ook op uw bureaublad te vinden is, zoals icoontjes, maar ook bijvoorbeeld documenten of installatiebestanden die u gedownload hebt en (tijdelijk) op het bureaublad hebt neergezet. Deze map dus altijd meenemen in uw backup! » Cookies In deze map zitten kleine bestandjes die door websites op uw computer worden gezet. Soms bevatten deze bestandjes bepaalde door uzelf aangebrachte instellingen op een website, maar meestal bevatten cookies alleen maar gegevens die interessant zijn voor de maker van de betreffende website, bijvoorbeeld wanneer u de betreffende website voor het laatst bezocht heeft. U kunt deze bestandjes doorgaans missen als kiespijn en backuppen is daarom niet nodig. » Favorieten Hierin bevinden zich de koppelingen (hyperlinks) naar uw favoriete websites. Neem ze altijd mee in uw backup. Zie ook Favorieten. » Local Settings In deze map staan net als in de map Application Data instellingen van bepaalde programma's. Ook hierbij geldt dat het maken van een backup van deze map alleen nodig is als u weet dat in deze map instellingen staan die u zeker niet kwijt wilt raken. Een belangrijk voorbeeld van een submap in deze map Local Settings die WEL belangrijk is om mee te nemen in uw backup leest u hieronder onder E-mailberichten. » Menu Start In deze map ziet u precies hetzelfde terug als wanneer u op de knop Start links onderin uw beeldscherm klikt: alle menu's en submenu's van uw Windows-computer. Backuppen van deze map Menu Start is niet nodig, tenzij u bijvoorbeeld wilt onthouden hoe u deze menu's heeft ingericht. » Mijn documenten Deze map bevat doorgaans al uw persoonlijke documenten, foto's, films en muziek. Neem deze map daarom altijd mee in uw backup!

aangepast door white rabbit
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.