Ga naar inhoud

probleem inloggen facebook


Ricko

Aanbevolen berichten

Ik heb al sinds gisteren enige problemen met Facebook, telkens ik mij wil aanmelden kom ik terug terecht op de aanmeldpagina.

Ik heb al mijn cookies verwijderd, geschiedenis ook volledig verwijderd niets helpt.

Soms geraak ik op mijn startpagina van Facebook, maar daar blijft het dan ook bij. Ik krijg dan telkens de melding dat mijn sessie verlopen is, als ik dan via een vriend zijn account kijk naar mijn account krijg ik de melding dat mijn profiel tijdelijk niet beschikbaar is.

Weet er hier toevallig iemand een oplossing voor? Ik heb al meerdere Engelstalige hulpforums bekeken en die spreken enkel maar van cookies te verwijderen, maar dit helpt mij duidelijk niet.

Met vriendelijke groet,

Ricko Vantorre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

ok, ik heb me even lid gemaakt omdat ik juist het zelfde probleem heb ! ik heb mijn wachtwoord al paar keer verandert, maar niets helpt. Dit probleem is al van gister, ik hoop dat iemand met een oplossing komt :D

K, ik heb al via het account van mijn zus naar de algemene forum van Facebook gekeken. Er zijn zeer veel mensen die dit probleem hebben en bij iedereen zijn ze sinds gisteren begonnen, ik heb mij inmiddels al zo vaak willen aanmelden op Facebook dat ik nu zelfs de melding krijg dat ik het aantal toegelaten ongeldige aanmeldingen heb overschreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het probleem ook. ik was opzoek naar de oplossing en zag dit. dacht ik bij m'n eige ik ga ook even laten weten dat ik het zelfde probleem heb. Hopelijk komt er snel een oplossing want ik begin mij serieus te ergeren op mijn computer.

Bij mij is het al zeker bezig vanaf Zondag morgent.

Zodra iemand iets weet laten jullie het hier dan ook weten.

groetjes x

christof

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.