Ga naar inhoud

[OPGELOST] USB webserver


leroy

Aanbevolen berichten

ik heb USB webserver gedownload (http://www.usbwebserver.nl) alleen ik weet bij god niet hoe ik die helemaal in moet stellen, met dat MySQl gebeuren. want er zit een config.ini bestand in en nog wat andere bestandjes die je geloof ik aan moet passen, en eer dat ik die helemaal gelezen heb zijn we weer een paar maanden verder. (ik denk dat het in totaal ongeveer 170 A4-tjes zijn :P)

maar als er iemand is die ook USB webserver gebruikt en die weet hoe je dit allemaal moet instellen dan sta ik open voor alle antwoorden.

en dan vooral deze foutmelding die ik er niet uit krijg bij het instellen van mijn Vbulletin:

vBulletin 3.6.7 requires that the MySQL functions in PHP be available. Please ask your host to enable this.

en aangezien dat ik zelf de host ben en ik het antwoord niet weet kan ik het ook niet aanpassen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb USB webserver gedownload (http://www.usbwebserver.nl) alleen ik weet bij god niet hoe ik die helemaal in moet stellen, met dat MySQl gebeuren. want er zit een config.ini bestand in en nog wat andere bestandjes die je geloof ik aan moet passen, en eer dat ik die helemaal gelezen heb zijn we weer een paar maanden verder. (ik denk dat het in totaal ongeveer 170 A4-tjes zijn :P)

maar als er iemand is die ook USB webserver gebruikt en die weet hoe je dit allemaal moet instellen dan sta ik open voor alle antwoorden.

en dan vooral deze foutmelding die ik er niet uit krijg bij het instellen van mijn Vbulletin:

vBulletin 3.6.7 requires that the MySQL functions in PHP be available. Please ask your host to enable this.

en aangezien dat ik zelf de host ben en ik het antwoord niet weet kan ik het ook niet aanpassen :D

'k denk dat je toch ff best kan lezen wat in de bestanden van die aparte applicatie.

Deze bestanden zullen enigsinds wel aangepast zijn voor de applicatie zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij staan er geen bestanden bij waar informatie in staat (er staat wel een bestandje bij voor wat je daar allemaal kan uithalen maar wil ik dat doorlezen ben ik volgend jaar nog bezig, want dat bestandje is volgens mij 50 pagina's groot. :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.