Ga naar inhoud

plots supergrote iconen


ameya

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb een vervelend probleem. Als de computer opstart is plots alles op het bureaublad supergroot: grote iconen en knoppen, de bureaubladafbeelding is groot opgerekt, ook op het internet zijn alle pagina's breed opgerekt met supergrote letters. Dus ook dit forum wordt nu zo weergegeven.

Ik vermoed dat het iets te maken heeft met het installeren van een HP-game die vrij te spelen was. Er werd toen de HP-spel console en het spel geladen. Dit spel speelt dan in full screen mode. Het lijkt of de pc nog in een verkeerde modus staat en dit de layout van de pc om zeep helpt.

Eerst dacht ik aan spyware maar heb een volledige scan met Malwarebytes gedaan en die vond helemaal niks.

Hoe krijg ik dit terug normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt om mee te denken stegisoft.:-)

Ik heb Vista. Ik kan wel met rechtsklik op de desktop in "Beeld" gaan. Het staat daar op "Klassieke pictogrammen". Zet ik het op "Normale pictogrammen" dan worden ze nog groter. Die klassieke pictogrammen zijn eigenlijk nauwelijks kleiner.

Ook doet dit niks aan dat brede grote beeld. Alles is dus normaal aanwezig in het beeld (taakbalk en werkbalken enzo) maar lettertype en iconen zijn veel te groot.

Ow te snel geweest. Je bedoelde de resolutie aanpassen.

Die staat op 1024 x 768 pixels.

Is dat te groot?

aangepast door ameya
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een 22 inch scherm dus dat zal ok zijn dan.

Maar het is intussen opgelost.

Heb zowel het spel als de console gewist en na heropstart is alles terug ok. Wel vervelend dat die spellen je bureaublad en andere layout veranderen.

Er mag een slotje op dan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.