Ga naar inhoud

Geen MSN na verwijderen Norton 2010


quikfit

Aanbevolen berichten

Hallo,na het verwijderen van Norton Internet Security(met officieel verwijderings-tool)heeft de laptop van mijn vrouw geen MSN meer(Foutcode 80048820) Heeft iemand een idee,heeft Norton misschien een gedeeld bestand verwijderd?? Besturingssysteem:Vista Home Basic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je nog resten van Norton verwijderen met deze tool

Eventueel nog dit doen:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien moet je nog resten van Norton verwijderen met deze tool

Eventueel nog dit doen:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Deze Tool heb ik dus gebruikt en daarna geen MSN meer,ook gebruik ik zelf CCleaner al een tijdje.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het nu goed begrijp, kon je je niet aanmelden bij Messenger.

Via programma(MSN) aanklikken niet en ook niet via de snelkoppeling.(Foutcode 80048820)

Als ik Hotmail opstart via de bladwijzer in Firefox en ga daar naar MSN,dan lukt 't wel:stupid:Deze grappen zijn begonnen na het verwijderen van Norton waar ik overigens zo gauw niets meer van terug vind(gelukkig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Quikfit

Als je dus zonder problemen kan inloggen op MSN via de bladwijzer in Firefox,

is een mogelijke tussenoplossing, het maken van een snelkoppeling van die bladwijzer naar je bureaublad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.