Ga naar inhoud

goede configuratie ? moederbord nog niet erbij help pls


Gast computerfreak

Aanbevolen berichten

Gast computerfreak

hee hallo

ik ben hier net nieuw en ben hier eigenlijk gekomen omdat ik een soort van probleempje heb. ik wilde graag een nieuwe computer kopen, eentje die alles aankan die niet voor een spel hoeft te wijken. ik heb toen de hulp in geschakeld van iemand. die 'iemand' heeft gezecht dat samenstellen beter is. nou opzich geen probleem voor mij. ik vertrouw dat wel, maar nu komt het. hij weet niet goed hoe en wat. hij heeft nu wat samengesteld maar weet daar geen passend moederbord op te vinden:stupid:. dus nu moet ik er maar een oplossing voor zien te vinden.

ik ben even gaan google en en kwam bij jullie uit.

even geregistreerd en hier staat mijn vraag dan. nou wil ik aan jullie vragen of.. jullie mijn configuratie (zo blijkt dat te hetenxD) willen nakijken, fouten willen verbeteren. en kijken of mijn geld naar beneden kan of de prestaties naar boven.

dit is de samenstelling

Azerty

ik hoop dat jullie wat tijd kunnen maken en ik hoop dat jullie even kijken kunnen.

nou alvast bedankt

en totziens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast computerfreak

dat is raar bij mij doet de link het wel..

maar opniew beginnen kan zeker geen kwaad neem ik aan.

zoals u vroeg

- budget is 1100 euro ( zonder monitor enz.)

- ik wil graag deze dingen (assemblage zonder windows installeren, en de thermaltake soprano)

- en ja ik wil graag windows 7 erbij

wel bedankt dat u me wilt helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hoe je met azerty kunt werken:

__________________________________________________________________________________________________________________________

Hoe gebruik ik de winkelmand-optie van Azerty?

Eenmaal je, je winkelmandje gevuld hebt met de nodige producten kan deze simpel getoond worden aan mede internet gebruikers door een simpele URL. Deze URL is niet de URL die zich in het adressenbalkje bovenaan bevind maar eentje die op een 'bijzondere' wijze door azerty wordt aangeboden.

Hoe vind ik deze URL en hoe kopieer ik deze?

Als je het winkelmandje bekijkt op azerty staat er rechts boven de producten (boven de prijzen) 'Directe Link'. Hierop moet je rechts klikken zodat je een menutje krijgt. Hierin selecteer je dan 'Koppelingslocatie kopiëren'. Nu heb je de benodigde URL gekopieerd en kan je deze plakken waar je maar wilt.

Hier op pc-helpforum kun je die dan plaatsen in een bericht waardoor de rest, die het topic bekijkt, jou winkelmandje direct kan bezichtigen.

Hier een afbeelding van waar 'Directe Link' zich bevind.

34r64w7.jpg

__________________________________________________________________________________________________________________________

Nu voor je pc:

Ik bekom dit, maar dan wel zonder USB3.0 of SATA3. Als je dat wel wil is het deze configuratie.

aangepast door Duidelijk
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.