Ga naar inhoud

Kan niet Instaleren/Deinstaleren


Destke

Aanbevolen berichten

Ik probeer software voor mijn G35 headset te installeren op mijn vriendin haar pc. Heb dat vorige keer ook gedaan maar toen heb ik dat op een externe gezet, die nu nog thuis staat.

Nu wil ik het dus op de gewone schijf zetten. Bij de instalatie krijg ik echter de foutmelding "Het pad "naam van de map" voor de map bevat een ongeldig teken"

Wat kan ik hieraan doen zodat ik alsnog de software kan installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je zou de externe hardeschijf terug moeten insteken en dan de software deinstalleren om het vervolgens terug te installeren op de interne hardeschijf, dit is exact de reden waarom ik nooit iets installeer op een externe hardeschijf, het huidige register van windows kan er niet mee overweg.

Je kan dit ook oplossen door in het register te gaan zoeken naar alle overblijfselen van het programma en hopen dat het op die manier het programma niet meer herkent en dus geheel opnieuw kan geïnstalleerd worden. Met het register prutsen is ten sterkste afgeraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.