Ga naar inhoud

[UBUNTU 9.10] Vreemd geluid bij herstarten...


Aanbevolen berichten

Ik heb een nogal onpraktische oplossing gevonden..

Via GNOME Audio Mixer (of iets in die aard) kan ik de speakers afzetten.

Maar dan kan ik het geluid niet weer wijzigen via het icoontje in het systeemvak want dan springen de speakers terug aan.

Ik heb het in een topic over hetzelfde onderwerp nog eens aangehaald.

We zien wel hoe het afloopt. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Ik heb nog nooit geluidsproblemen gehad in Ubuntu.
Ik heb nog nooit anders geweten :bawling: tijdens het installeren van linux op 5 machines out of box, ging het telkens fout. Na een paar uurkes prutsen heb ik dan eindelijk geluid maar freakt het alsnog. Speakers die blijven werken als koptelefoon wordt ingestopt. En omgekeerd als de koptelefoon uit wordt getrokken blijven de speakers uit. Het heeft nog nooit direct gewerkt, ik moet altijd ene dag verliezen tegen dat ik deftig geluid heb :viking:
Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, ik las vaak dat 9.10 veel problemen gaf met nieuwe driver voor audio-apparaten.

En dat de beste oplossing, wachten op een nieuwe versie is, in dit geval 10.4 dus.

We zien wel, als 10.4 het probleem niet oplost, dan gaat Ubuntu er weer mooi af.

Lang leve Windows!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.