Ga naar inhoud

kan geen PDF' s openen


kwantroo

Aanbevolen berichten

Hallo!

Wanneer ik een pdf document wil openen krijg ik volgende foutmelding...

De actieve Adobe Acrobat/Reader kan niet worden gebruikt om pdf bestanden in een webrowser te bekijken Adobe Acrobat /Reader versie 8 of 9 vereist.

Ik ben in het bezit van versie 9....

Er opent en zwarte pagina...met niks van tekst...

Iemand bereid om mij hieruit te helpen?

Dank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het met foxitreader wel lukt weten we tenminste dat het probleem bij acrobat ligt. Lukt het met foxit ook niet, dan is de oorzaak elders te zoeken.

Je bent niet verplicht om die toolbar te installeren. Verwijder gewoon de twee onderste vinkjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mja je kan dat uitpluizen

Maar als ik jouw was zou ik gewoon Adobe Reader verwijderen (uiteraard op de goede manier: via Configuratiescherm/Software of Configuratiescherm/Programma's verwijderen. Het werkt nu toch met de ander, he.

Ik heb geleerd dat een pc NOOIT maar dan ook NOOIT 100% correct zal werken... Dus als het op een andere manier wel lukt, zou ik die manier gebruiken.

Windows is gewoon zo complex ontworpen, dat fouten overal kunnen zitten. Dus nogmaals : als het werkt, dan werkt het he.... LOL;

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok zal ik eens proberen...

enne ik had onderste vinkjes verwijderd,maar heb toch die toolbar van foxitreader hoor.Er stond namelijk bij bovenste vakje ;I accept the license terms and want to install foxi toolbar,vink je dit niet aan ,geeft hij bericht dat dit verplicht is in free instal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.