Ga naar inhoud

Probleem met MP3-speler medion


dj_ke

Aanbevolen berichten

Hallo ik heb een probleem met mij mp3-speler van Medion:

product-772895.jpg meer info klik hier

Ik ben nu toe aan mijn 5de speler onder garantie.

Het probleem is hetvolgende:

Als ik mijn mp3-speler aansluit op mijn pc en daarna muziek kopieer, valt de speler uit en springt terug aan en vind dan geen SD-keert meer.

In een andere pc werkt hij perfect zonder problemen. Ook andere mp3-spelers en usb hardware werkt perfect bij mij.

Kan iemand mij helpen a.u.b.??

Alvast bedankt!!

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

het beste is om eerst de software te installeren en dan pas de USB stick of MP3 speler of ander USB apparaat aan te sluiten.

dit inverband met de drivers die het apparaat zelf installeerd (als je xp of hoger hebt), dit kan wel eens misverstanden geven..

andere mogelijkheid--> probeer hem eens aan te sluiten aan een hele andere USB poort van de pc. het kan zijn dat de kabeltjes van de USB poorten (in je pc) niet goed zitten aangesloten of een los contact hebben.

nog een mogelijkheid-->

je USB apparaat is USB 2.0, en je aansluitingen zijn USB 1.0

dit wilt wel eens vertragingen geven maar ik zelf heb daar nog nooit een uitval van het apparaat mee gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

andere mogelijkheid--> probeer hem eens aan te sluiten aan een hele andere USB poort van de pc. het kan zijn dat de kabeltjes van de USB poorten (in je pc) niet goed zitten aangesloten of een los contact hebben.

Heb ik geprobeerd maar het geeft hetzelfde effect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.