Ga naar inhoud

[OPGELOST] Windows XP start niet op


Ivan

Aanbevolen berichten

Off. versie Win XP start niet meer op, noch normaal, noch in veilige modus enz.

Wanneer wordt opgestart via de WindowsCD kan de inhoud van C: via "dir" niet gelezen worden. Melding: er is een fout opgetreden bij het opsommen van de mappen. Dir D: lukt wel maar inhoud van onderliggende mappen kunnen via dir niet bereikt worden.

Ik kan natuurlijk WinXP opnieuw installeren maar dan ben ik wel het bestand outlook.pst volledig kwijt en dat wil ik absoluut vermijden. De andere persoonlijke bestanden zijn opgeslagen in D:\Doc

Bij opstarten via CD krijg ik op een gegeven moment een "blue screen" met een STOPcode maar ik kan die niet aflezen want alles gaat veel te snel. Ook met de pausetoets lukt het niet .

Iemand een idee?

Alvast bedankt

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hetgeen je voorstelt lukte ook niet. Heb de harde schijf afgekoppeld en verbonden met een andere werkende PC via de aansluitng van de CDRom. Op die manier kon ik de PST-files recupereren en dan maar opnieuws XP geïnstalleerd enz.. Nu is alles prima.

Alvast bedankt

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.