Ga naar inhoud

geen internetverbinding na download iTunes


carbo

Aanbevolen berichten

Nadat ik een update van iTunes had gedaan kon ik geen verbinding meer maken met internet. Ik had wel verbinding met de router en andere laptops en PC's werken wel. Ik heb een systeemherstel gedaan en toen werkte internet weer. iTunes verwijderd en opnieuw gedownload. Weer hetzelfde probleem. Weer systeemherstel. Weer verbinding. Alles van iTunes verwijderd en opnieuw gedownload. Geen verbinding meer. Enig idee waar dit door veroorzaakt wordt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik de progamma's wil verwijderen uit de softwarelijst krijg ik de melding dat het progamma op een onbereikbare netwerkbron staat

C:\DOCUME~1\ERICHO~1\LOCALS~1\Temp\IXP846.TMP\

en dat de installatiebron onbeschikbaar is.

Als ik idi ga zoeken krijg ik dat het op een onbereikbare locatie staat.

Nu heb ik alle progamma's vanuit de verkenner verwijderd maar als ik het progamma opnieuw wil downloaden verwijst die weer naar de onbereikbare bron.

Hoe krijg ik dit weg uit de softwarelijst?

Bovenstaande zal de reden zijn dat ik Itunes niet kan openen maar waarom de verbinding met internet door Itunes wordt geblokkeerd begrijp ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.