Ga naar inhoud

[OPGELOST] Mobistar netwerk


Quadran

Aanbevolen berichten

Vrouwtje heeft blijkbaar de laatste tijd problemen met hun netwerk. Om de één of de andere reden kan ze alleen noodnummers bellen, want dat staat dan te lezen op het schermpje. ALs ik er mijn gsm-kaart in stop gaat alles perfect, geen enkele keer geen bereik met mijn kaart. Conclusie??? Kaart van Mobistar kapot of problemen bij Mobistar zelf, met name aan antenes of iets dergelijke.

PS mijn kaart is van Proximus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

OOSTKAMP - Abonnees van Mobistar hebben momenteel weinig bereik in Oostkamp. Bij de start van de afbraak van de oude houtzagerij in de Kortrijksestraat is de gsm-mast verdwenen en aangezien er momenteel geen alternatief beschikbaar is, is de dekking van het Oostkampse grondgebied onvoldoende toereikend. De houtzagerij moest plaats ruimen voor een nieuwbouwproject en hierdoor moest het zend- en ontvangstation dat op de schoorsteen stond een nieuwe stek krijgen. Het gemeentebestuur heeft in de Siemenslaan intussen een stuk grond verhuurd aan Mobistar voor de bouw van een nieuwe mast. Bouwheer Mobistar heeft intussen de nodige vergunningen zodat de werken binnenkort kunnen opgestart worden. Totdat die er staat zullen inwoners, bedrijven en ook de politie hinderd onder vinden bij het gsm'en. Het gemeentebestuur en Mobistar zoeken naar een tijdelijke oplossing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.