Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

ik heb zonet men laptop geformateerd.

dit heb ik gedaan met de bijgeleverde recovery CD.

Alle drivers waren geïnstalleerd, behalve die van men grafische kaart.

--- pc info ---

FUJITSU siemens amilo XI 3670

NVIDIA GeForce GT 130M

Windows 7 64 bit

--- Probleem ---

Bij apparaat staat bij men grafische kaart :

Standaard VGA grafische adapter (met een uitroepteken) Als ik dan op eigenschappen klik staat er : "dit apparaat start niet (code 10)

--- reeds ondernomen stappen ---

- Ik heb op de NVIDIA site en op de site van de fabrikant de driver gedownload en bij beiden zegt het :

http://i39.tinypic.com/2cful9g.png

- Op de NVIDIA site kan je ook automatisch laten scannen naar je grafische kaart : dit lukt ook niet :

http://i42.tinypic.com/2rzcfh1.png

- Bij apparaatbeheer heb ik ook geklikt op stuurporgramma bijwerken, maar dit lukt ook niet .

Weet er iemand hoe ik men driver nu kan updaten, want nu kan ik geen games spelen.

Greetz

jens

Geplaatst: (aangepast)

Op de support site van Fujitsu kunt u de drivers ook vinden.

Geef op die site in het eerste zoekvak het type (XI 3670) in van uw laptop,druk nu op het pijltje vervolgens kies je downloads.

Op de volgende pagina geef je het besturingssysteem op en dan ga je op een pagina komen waar alle drivers te vinden zijn.

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:
Op de support site van Fujitsu kunt u de drivers ook vinden.

Geef op die site in het eerste zoekvak het type (XI 3670) in van uw laptop,druk nu op het pijltje.

Op de volgende pagina geef je het besturingssysteem op en dan ga je op een pagina komen waar alle drivers te vinden zijn.

Die heb ik ook al gedownload, maar er komt steeds hetzelfde zoals ik bij NVIDIA driver download kreeg (zie afbeelding 1)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.