Ga naar inhoud

Tune up Utilities


Binkie13

Aanbevolen berichten

soms gebruik ik tune up ultilties. Nu was ik de dingen aan het nakijken die mee opstarten .

En hij geeft aan dat aanbevolen is de startup entry Intel Common User Interface Module te verwijderen. dat is een entry waar virussen naar binnen kunnen komen zegt hij.

Mijn vraag is kan ik dat zomaar verwijderen?

Groetjes Thea

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb niet echt problemen. maar ik heb problemen met mijn vergrotingsprogramma gehad en moest toen mijn pc schoonmaken en ben toen gaan speuren hoe ik dat moet doen. Als ik hem door en scanprogramma naar registers laat scannen geeft hij rood aan Dus veel fouten maar mijn pc loopt goed. dus ik snap het niet . Maar over 2 weken krijg ik een upgrade van mijn vergrotingsprogramma en wil ik mijn pc goed hebben. Nu loopt alles goed. Groetjes Thea

Link naar reactie
Delen op andere sites

Antivirus is vaak een persoonlijke keuze maar ook ik gebruit Security Essentials.(tot grote tevredenheid trouwens)

Anti Malware: MBam.

Opkuis programma: CCleaner.

Als je bovenstaande op geregelde tijdstippen gebruikt in samenwerking met een goede Firewall dan zit je vrij goed wat beveiliging betreft.

Ik denk dat de meeste onder ons dit kunnen bevestigen.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.