Ga naar inhoud

[OPGELOST] Outlook 2003


Ivan

Aanbevolen berichten

Spamberichten in Outlook 2003 kan je via het menu Acties>ongewenste email>afzender toevoegen aan lijst geblokkeerde afzenders zodat het bewuste mailtje in de map ongewenste email terecht komt en de volgende keren rechtstreeks in de map ongewenste email terechtkomt.

Als je echter diverse spamberichten binnenkrijgt is dit nogal omslachtig. Kan je dit automatiseren zoals bv een macro in Word of Excel? Dan kan je met CTRL+klik de diverse spamberichten selecteren en met 1 commando toevoegen aan de lijst met geblokkeerde afzenders.

Alvast bedankt

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het even nagekeken en je kan inderdaad maar 1 bericht per keer selecteren en als spam toevoegen.

Ik had gedacht dat je ook meerdere berichten kon markeren als spam maar dit lukt blijkbaar niet

U kan misschien werken aan de hand van een filter in outlook en automatisch mails laten verplaatsen naar de spam folder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Weet iemand soms hoe je de emailadressen van je contactpersonen in Outlook 2003 kan exporteren als txt-bestand (mag ook doc of xls bestand zijn)

Op die manier kan ik deze personen importeren in de friendslist van Mailwasher.

Alvast bedankt

Ivan

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Microsoft Office - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.