Ga naar inhoud

pps jes openen


viviane

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn probleem is het volgende : zowel bij de gewone e-mail (outlook express) kan ik geen bijlagen openen als er pps bijstaat, dan krijg ik telkens de vermelding "er is voor deze bewerking geen progamma aan het opgegeven bestand gekoppeld. Maak een koppeling via het onderdeel Mapopties van het

configuratiescherm, ik heb dit al nagezien, maar vind dit niet, omdat ik aan mijn pc geen schade wil toebrengen.

Ook bij mails op msn kan ik geen pps jes openkrijgen, dan komt er de vermelding : wil u dit bestand opslaan of online een programma zoeken om dit bestand te openen

zoeken opslaan annuleren

Weten jullie daarvoor een oplossing. Mijn pc is windows xp home version

Met allerbeste groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat powerpoint niet in het lijstje van openen met...

zoek deze dan op de computer :

druk op bladeren en ga dan naar de volgende lokatie: C:\Program Files\Microsoft Office\OFFICE11 (of C:\Program Files\OFFICE11) daar staat een programmatje dat heet POWERPNT.EXE

dit is powerpoint.

staat dit programmatje er niet of staat heel de map microsoft office of OFFICE11 niet op de pc dan is heel office niet geïnstalleerd

je kunt dit programmatje ook vinden door:

start --> zoeken --> alle bestanden en mappen --> POWERPNT.EXE (of gewoon POWERPNT ) in te typen

kijk dan hoe het pad is opgebouwd (dus C:\Program Files\enz.) en voeg dit in in het venster openen met...

nu moet hij het weer doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Internet & netwerk - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.