Ga naar inhoud

rooter WAG54G2


Aanbevolen berichten

Beste,

vorig jaar kocht ik een rooter WAG54G2 van cisco met op de install cd gateway. Op windows XP werkte dit goed, nu met het installeren van win7 kan ik de gateway niet meer installeren. Toch werkt het internet.

Het is een draadloze rooter, maar ik gebruik bekabeling.

Hoe is dit op te lossen?

Mvg,

Whitebull

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe moet je in de router niets aanpassen.

Als je met een kabel naar de router verbind, heb je eigenlijk nooit problemen.

Als je draadloos wil internetten, moet je wel zorgen dat je de juiste drivers hebt voor je draadloze kaart en je windows (32 of 64 bits).

Op deze pagina kan je firmware upgrades, installatietools en handleidingen vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die "gateway" is dus een tool om de netwerk- en internettoegangen van de router in de gaten te houden. Er zat een cd bij de router om deze tool te installeren maar die wil niet meer installeren onder windows 7. Klopt dit ongeveer?

Waarschijnlijk is die tool niet compatibel met Win 7. Hier staat ook geen enkele verwijzing naar Win7.

Krijg je foutmeldingen of zo tijdens het installeren?

Welke? Kan je een screenshot van de foutmelding(en) als bijlage bij een volgend bericht voegen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, zo is het perfect geformuleerd.

Een screenshot meesturen is net iets te moeilijk voor mij, maar tijdens de install moet ik iedere fiche afkoppelen en daarna aansluiten, op het einde krijg ik de meldeing dat de install niet gelukt is en of ik het opnieuw wil proberen.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer de installatie opnieuw tot de foutmelding op het scherm staat.

Ga dan naar Start - alla programma's - bureau accessoires en klik op knipprogramma.

Klik dan op het kader met de foutmelding. Hiervan wordt nu een "foto" genomen en getoond in de editor van het knipprogramma.

Sla de afbeelding op als een jpg of jpeg bestand.

Hoe je een afbeelding als bijlage kan toevoegen aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.