Ga naar inhoud

threats niet verwijderen + geen downloads mogelijk


Aanbevolen berichten

Als ik klik op install recovery console dan kan ik kiezen tussen:

Installation francaise

Nederlandse installatie

Deutsche installation

Wanneer ik voor Nederlandse kies en dan op OK druk dan doet hij niets. Hij keert naar het basismenu waarin ik dan kan kiezen voor Nederlandse installatie, maar daar komt hij uit bij het herinstalleren van windows? De franse en duitse recovery lukt wel dus ik probeer nu even deze...Ik voegde u ook toe via msn omdat dit mss dan iets vlotter zou gaan, zit momenteel op een laptop die ik mag gebruiken...

---------- Post toegevoegd om 11:27 ---------- Vorige post was om 11:15 ----------

heb de franse installatie gedaan, heropgestart en dan via console fixboot ingetypt, maar opnieuw zelfde foutmelding:

K:\i386\system32>fixboot

'fixboot' is not recognized as an internal or external command, operable program or batch file

K:\i386\system32>

PS als ik op DRIVES klik dan krijg ik:

C:\ (=ntfs)

D:\BACKUP (=ntfs)

E:\RECOVER (=fat32)

K:\MLXPSETUP (=cdfs)

aangepast door Vincent4451
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vincent, ik heb de ganse historiek nog eens doorgenomen, te beginnen met je eeste bericht en ik vrees dat ik slecht nieuws voor je heb.

In je eerste bericht plaats je enkele meldingen van AVG over gevonden virussen.

Het blijkt om het VIRUT virus te gaan en die krijg je enkel weg met een format C en een herinstallatie van je systeem.

Meer informatie kan je hier vinden.

Jammer maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vreesde er ook al voor. heb je tips voor goede virusscanner (liefst freeware), had momenteel AVG 8.5 (updaten naar AVG9 lukte ook al lange tijd niet??) want downloaden doen wij hier nooit, ook internetgebruik beperkt zich dagelijks tot het lezen van nieuws / sport / ... Plots alles kwijt is zeker niet plezant. Het meest erge zijn m'n e-mails uit outlook. Maar daar kan u natuurlijk niets aandoen. Ik ben inmiddels begonnen met de format c:\

In ieder geval erg bedankt voor uw hulp en moeite. Super te zien dat jullie zo veel moeite doen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.