Ga naar inhoud

laptop schiet vanzelf aan


Keppetje

Aanbevolen berichten

Hoi,

Als mijn laptop uit staat maar wel open, start hij zomaar op. En gisteren zat mijn vriend op msn en in één keer komt mijn msn erop en kan hij tegen mij praten. Ik was thuis. En nu is mijn windows niet meer geactiveerd. Moet nu andere code kopen (95€). Heb naar die nummer gebeld dat ik moest bellen en die zeggen dat mijn windows 7 op een andere pc staat, dus kunnen zij mij geen andere code geven. Denk dat zij denken dat ik die nummer niet heb. Maar het doosje en de cd-rom liggen hier bij mij en die zijn nog niet weg geweest. Snap het niet zo goed. Heeft er iemand een idee hoe ik dit kan oplossen???

En misschien mijn code terug krijgen???

Met vriendelijke groeten

Keppetje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plaats deze code overigens onder GEEN ENKEL beding op het forum!

Wat zeg ik, deel deze windows licentie code NOOIT met WIE DAN OOK.

Inderdaad , zeker niet doen. Speciaal een bedankje voor Yannick, want was ik vergeten te vermelden.

keppetje.

kun je even beschrijven hoe het klevertje eruit ziet, code moet je nu natuurlijk niet vermelden.

Kleur van het klevertje, en zit zo ongeveer middenin het klevertje iets dat op een zilverdraadje lijkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.