Ga naar inhoud

probleempjes computer


femmy

Aanbevolen berichten

wie weet dit en wie kan mij hier bij helpen

ik heb sinds een maand een nieuwe computer vista

maar ik heb een paar probleempjes ik krijg een mail binnen via windows mail en daar zit een bestand bij die ik dan moet kunnen openen maar dat doet die dus niet. hij geeft de melding dat er een koppeling gemaakt moet worden maar alles wat ik probeer dat lukt niet en probleem nummer 2 is als ik windows mail open dan krijg ik direct het tabblad postvak in hoe verander ik dat dus hoe kan ik zelf mijn postvak openen in plaats van als ik windows mail open dat ik direct mijn postvak in krijg dat wil ik dus zelf kunnen doen dus wat voor vinkje moet ik daar voor verwijderen of aanklikken. graag zou ik hier een duidelijk antwoord op willen hebben dus wie kan mij helpen alvast bedankt:confused:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus u kan dus geen enkele bijlage openen of begrijp ik dit verkeerd?

Ivm uw tweede probleem. Ik heb even gekeken en u kan de standaardmap die opent wanneer u windows mail opstart niet wijzigen. In outlook voorbeeld kan u dit wel. Hier dus niet.

mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.