Ga naar inhoud

[OPGELOST] Office 2003, Access wil installeren


T-rex

Aanbevolen berichten

Sedert de installatie van offiche 2003 op mijn windows XP pro, is het voor het eerst dat ik Access open en deze vraagt steeds om te installeren via de diskette. De andere onderdelen van office 2003 functioneren normaal en goed. Alleen Access doet moeilijk. De cd-rom met de office op, wat normaliter de vesie is die op mijn laptop staat geeft aan dat het een andere versie is, raar, ik kan zodoende access niet herinstaleren, laat staan office te verwijderen en te herinstalleren. Er wordt steds gevraagd naar PRO11.MSI, het is juist dit bestand dat niet verder wil installeren of deinstalleren

Graag tips

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Prpbleem met updaten van Office, er wordt aangegeven dat ik een illegale versie heb van Office, nochtans is deze van het werk en veronderstel dat het legaal is. Nu kan het wel zijn dat de soft-firma een versie op mijn laptop gezet heeft (de cd-roms die achterbleven verschillen wel van versienummer - allebei Office 2003). Microsoft geeft aan dat de software geblokkeerd is, zodat ik niets kan downloaden vanuit die hoek

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hallo,

Na het installeren van Access 2000 (vanuit office 2000), over Access 2003, heeft deze zich wonderwel geregulariseerd. Access 2003 werkt terug normaal net als de andere Office onderdelen. Ik krijg geen melding meer dat hij zich wil installeren. Probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dit onderwerp werd geplaatst in het ARCHIEF. U kan NIET reageren in het archief.

Het onderwerp is ofwel opgelost of er was geen activiteit na 1 maand.

Hebt u een gelijkaardig probleem? post een nieuw onderwerp in:

Microsoft Office - Pc helpforum

Onderwerp onterecht in archief? contacteer support@pc-helpforum.be en vermeld de link van het onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Pc Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.