Ga naar inhoud

Nvidia optimus probleem [asus n61jv]


koeke

Aanbevolen berichten

Hey,

Ik heb een probleem met de "optimus technologie" deze zou normaal moeten schakelen tussen mijn 2 grafische kaarten de intel HD graphics en de nvidia GT325m maar het probleem is zo dat ik de 2de (nvidia) op geen manier meer kan activeren.

Vroeger kon ik nog via het nvidia configuratie scherm hem aan de praat krijgen omdat deze moest aan slaan om instellingen aan te brengen via het draaiend nvidia logo maar dat logo draait nu ook wanneer de intel graphics actief zijn.

ik heb alles geprobeerd als ik een nieuwe driver installeer dan werkt de grafische kaart van nvidia normaal tot ik opnieuw heb opgestart dan is het terug oude koek. ook heb ik de intel gedeactiveerd maar ja toen had ik zwart scherm (een beetje logisch)

Ik heb ook in het BIOS gezocht , enz...

hebben mensen nog ideeën (want het niet een alleen staand geval als je op het internet zoekt)

kan ik bij dit geval geen beroep doen op garantie ?

alvast bedankt:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.