Ga naar inhoud

Sommige website's doen het niet!

Aanbevolen berichten

Strikt noodzakelijk is het niet om Firefox uit te schakelen. Maar het is wel aangewezen om met HijackThis te werken zonder andere actieve programma's.

Ok. & wat volgt er nu?

De website's doen het nog altijd niet ..

De problemen beginnen zich eigelijk echt op te stapelen.

Nu geeft ie mijn Norton Antivirus niet meer aan terwijl hij wel nog is geinstalleerd. Van de week,ik gebruik als browser mozilla firefox

& bij het afsluiten heb je de keuze om je laatst gebruikte tabbladen op te slaan & terug te openen bij het openen van firefox.. Nu druk ik op 'Opslaan & afsluiten' & hij negeert het commando gewoon.Firefox loopt niet vast of dergelijke.. het knopje schiet gwn terug zeg maar. Vroeger op mijn vorige computer. Stond er bij het herstellen van de pagina's inplaats van 'Er is een fout opgetreden bij het herstellen van de pagina's'

'Dit is gênant'. & ik ben er zeker van dat dit nog gaat terug komen. Nog een probleem: Ik heb Xilisoft Video Cutter.

Op mijn andere computer werkt dit programma perfect.

Ik heb de volledige versie dus het heeft niks te maken met het programma. Als ik dus een stukje uit een filmpje wil 'cutten' geeft hij bij 1% aan 'Cut failed'

Nu kan ik amper nog surfen op het internet.. Laden gaat ENORM traag.. Downloaden gaat zo goed als niet..

Pff kan iemand me helpen aub ?

Nu gebeurd het vaak dat ik geen liedjes meer kan afspelen. Dan geeft WMP aan 'De bewerking kan niet worden voltooid' of een andere foutmelding.

Of het liedje klinkt totaal anders op de pc dan bijv op PS3,MP3..

Programma's starten niet meer op (meestal wegens verloren file's)

Bittorrent geeft vaaaaaaak foutmelding aan (Het element kan niet gevonden worden,ERROR, File's are missing nzovoort.....)

Windows 7 Processor Controle Gadget staat nooit meer op 00%.

Terwijl dit eigelijk wel zou moeten als de pc met niets bezig is..

Staat ook met middelmatige tot grote processen op 100%

Terwijl dit niet persee op 100% hoeft te zijn.

De computer heeft 4 GB aan RAM geheugen,dus kan die normaal geen problemen hebben met grote programma's..

Paar dagen geleden,drukte ik bij Firefox op de 'Sluit' knop.

Begon dit gwn te flikkeren. Ook iets wat ik bij men vorige computer ook had..

Als je met rechtermuisknop op een link klikt,heb je de keuze om het in een nieuw tabblad te openen of een nieuw venster..

Dat kadertje kwam er zelfs niet op. Er kwam wel een kadertje. Maar deze was gwn blanco .. De commando's stonden er wel,want als je dan een beetje op gevoel klikt,doe hij dit wel.

Maar blijft het kadertje blanco

Echt bizarre dingen aan de hand!

Daarstraks,WMP stond op gedempt & toch kwam er geluid

aangepast door Spongeterreur
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.