Ga naar inhoud

Poll: welke browser?


Riban

Aanbevolen berichten

Bij mij is het juist andersom,

ik gebruik FF voor PCH, en IE voor opzoekingswerk.

Overigens vind ik Firefox ook niet zó geweldig,

een goeie browser daar ben ik mee akkoord.

Maar 1 to 2 keren op de 10 dat je daarmee een pagina opent,

blijft het rondje eindeloos draaien en geraakt de pagina niet geladen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een grote favoriet van chrome omwille van zijn gemakkelijkheid en snelheid, chrome heeft beperkingen (kan bvb niet alle filmpjes afspelen, maar de meeste filmpjes wel) en tegenwoordig steeds meer en meer nadelen, zijn voordeel is zijn lichtheid maar de browser wordt steeds zwaarder en zwaarder. als er iets is dat chrome niet kan dan gebruik in internet explorer veel zwaarder en lomper maar kan bijna alles aan. Veel mensen die ik ken zijn grote fan van firefox naar het schijnt is dat de goede combinatie tussen IE en Chrome, maar ikzelf gebruik hem niet zo snel, uit gewoonte ga ik elke keer weer naar chrome.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor te downloaden is chrome niet ingewikkelder ofzo dan anderen, ik vind het handiger als het systeem bij firefox maar ik zal eens een conclusie trekken zodat dit topic "opgelost" wordt :)

Firefox: trage opstartsnelheid maar, handig in gebruik

Opera: snelle surfsnelheid, met beperkingen

Internet Explorer: algemeen minder gewaardeerd

Chrome: handig maar ook enkele beperkingen

==> vroeger had ik de gewoonte om IE te gebruiken, van elende ben ik overgeschakeld op FF, maar omwille van mijn trage/oude pc ben ik overgeschakeld op Chrome en dit gebruik ik nogaltijd uit gewoonte

Over 10 dagen heb ik mijn nieuwe laptop en ga FF standaard gebruiken denk ik...

en voor opzoekwerk Opera

vanavond sluit ik dit topic af... bedankt voor jullie interessante reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.