Ga naar inhoud

Typolight/Contao


Gast Mustafakilinc

Aanbevolen berichten

Gast Mustafakilinc

Beste,

ik wou op mijn site typolight installeren. Maar er is een probleem. Ik heb al het bestanden uitgepakt op mijn website. Maar toch werkt het niet. Kan iemand mij helpen?

Zie hier mijn site: test.top-epc.be

Ziehier mijn typolight aanmeld pagina: test.top-epc.be/typolight/

aangepast door Mustafakilinc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om iets te kunnen gebruiken wat je download heb je 9 van de 10 keer een database nodig. En moet je de installatie uitvoeren die erbij zit.

Op de website van de maker vindt je altijd een documentatie hoe je het moet gebruiken en/of installaren.

Een database aanmaken kun je bij je hoster door in je configuratiepagina in te loggen en hier een database aan te maken. Niet elke gratis host ondersteund databases.

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet niet hoe dit pakket precies werkt. De installatie handleiding staat vast en zeker op de website van de maker. How to install Contao - Contao Open Source CMS (fka TYPOlight)

Wanneer je deze stappen volgt, kun je de database koppelen aan het CMS systeem.

Ik moet wel zeggen dat het CMS systeem heel onbekend in de oren klinkt. Joomla is een iets bekendere en heeft meer uitbreidingen (denk ik).

Groeten,

Leroy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.